søndag 9. august 2009

Tennessee

5-8 august 2009

Tennessee.
Onsdag. Grunnen til vi dro til Tennessee, var først og fremst for at Porter skulle ha sin operasjon der. Hele familien til Glen bor også der, så jeg fikk hilst på alle og enhver. Etter vi hadde levert Porter, dro vi først til onkelen til Glen, vi ble værende der en stund, siden han snakket, snakket og snakket i ett… Etter det dro vi for å hente en bil som var datteren til Glen sin, på veien dro vi også innom noen venner av Glen og Danna. Det eneste de sa til meg var ”Lukk øynene”, og det skulle jeg nesten ønske eg hadde gjort, det var søppel overalt der! Og da snakker jeg om sånn ordentlig mye som du bare ser på tv. Var så vidt jeg kunne gå der, det var rot overalt. Dessuten hadde de seks store boxere. De hadde tygd i stykker hele sofaen, så alt innholdet lå strødd utover gulvet. De gadd ikke engang bry seg med å ta det opp en gang.
Da vi var ferdig der dro vi til Carolyn, Glens datter. De hadde akkurat flyttet, så de ville se huset hennes. Vi, Carolyn og kjæresten hennes dro ut for å spise, og deretter kunne vi endelig dra til faren og stemoren til Glen. Vi var ikke fremme før tolv på natta. De hadde en stor campingvogn som lå rett ved vannet, det var kjempefint der! Første dagen var slitsom, så jeg sovnet fort, men sov dårlig…
Torsdag. Vi dro igjen til Carolyns hus, vet ikke helt hvorfor. Det var en dame med Down Syndrom i sofaen når vi kom inn, hun het Melissa, jeg vet ikke om hun var en av familien, eller hvem hun var, men hun var der. Etter laaange kjedsomme minutter, kunne vi endelig dra ut for å spise. Alle sammen dro til en kinabufè. Deretter dro vi til Keith, som er Glens sønn. Han og kjæresten bodde opp mot fjellet og inn i skauen. Det var ganske fint der oppe i grunn. Keith kjørte oss rundt for å vise oss litt av stedet. Han kjørte oss til en stor eng, hvor vi så tre hjorter. Han sa at han hadde sett all slags bjørn der, og hjortene kunne gå rett utenfor huset deres noen ganger. Da vi endelig dro hjem derfra, dro vi hjem til faren til Glen.
Fredag. Danna, Glen Jr, og Glen (faren), og jeg dro og spiste, så dro Danna og jeg til et stort kjøpesenter. Jeg kjøpte to bukser, en skjorte, og to bher. Da vi dro tilbake, gikk jeg og Glen ned for å bade.
Lørdag. Endelig på vei hjem igjen, etter å ha hentet Porter hos veterinæren. Jeg savnet senga, og mitt eget bad. Dessuten lengtet jeg etter å ri igjen. Så da vi kom hjem, hentet jeg inn Lexie, og selvfølgelig er Sarah helt skutt i hodet, så hun ville ikke komme inn, så jeg var nødt til å prøve å få henne inn. Helt umulig, hver gang jeg nærmet meg løp hun fra meg. Hun hater tydeligvis ridetur. Men jeg skal få henne til å bli flinkere igjen. Har også lyst å trene opp Lexie, hun er bare 4 år, og vært under sal under 20 ganger, dermed veldig uerfaren. Har vært på henne en gang, men uten Sarah er det umulig å få henne til å gå.
Da jeg kom inn igjen, tok jeg en dusj, og så på ”Awake”, en ganske så bra film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar