lørdag 22. august 2009

Snart ny hest!

16-22 august 2009.

Tida flyr, og har så mye annet å gjøre at jeg glemmer å skrive her. Vel, vi dro til Atlanta for å hente en ny sal, og prøveri araberhoppa. Hun var ikke helt som forventet, og hadde en del ulemper, men tror hun kan bli en flott hest om vi gir henne litt tid. Vi er ikke ferdig med å se etter hest enda, så kanskje vi finner den perfekte etter hvert!
Synes fortsatt det er vanskelig å henge med i noen av fagene i skolen, men håper det forbedrer seg etter hvert. Folka er i alle fall veldig hyggelige. Biologitimen fredag var interessant. Folk spør faktisk om jeg kan lese og skrive norsk, haha. Ellers har det vært stille. Har ridd, og vært ute, men til tider kan skolen slite meg helt ut, og vi har en del lekser, så jeg får ikke ridd så mye som jeg har lyst til. Vi har forresten sluppet ut kaninungene igjen…

Vi har også bestemt oss for å ”beholde” Anna, siden de aldri fant noen ny værtsfamilie til henne. Spørs om hun blir alt for lenge, siden alt hun gjør er å lese og ringe hjem.
Uansett, jeg har det herlig, hvis du ser bort i fra en haug med lekser og prøver, og for liten tid til alt annet. Er glad jeg dro, og er veldig glad denne familien valgte meg.

2 kommentarer:

  1. Det er bra du har det fint :D
    Haha, i norge er vi analfabeter hele gjengen.. :P

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du ikke angrer! savner deg<3

    SvarSlett