søndag 16. august 2009

Skal vi bytte?

14-16 august 2009.

Flere skoledager har gått. Jeg har blitt bedre kjent med folk, og de er kjempehyggelige! Selv om timene kan bli lange og kjedelige, gleder jeg meg alltid til den lille lunjspausen.
De ba meg med for å se på fotballkampen, altså amerikansk fotball. Kan ikke si det var altfor moro å se på, men stort sett drar folk for å møte venner på kampene! Lørdag dro Anna og jeg på møte med alle utvekslingsstudentene som var i området. Vi gikk i gjennom alle reglene, en kjedelig ting, og hadde leker, en morsom ting. Ble også bedre kjent med de andre ungdommene. Senere dro alle til en pizza restaurant, og spiste. Veldig koselig. Jeg ble bedre kjent med Noemi, jenta som egentlig skulle bo med meg helt fra begynnelsen, men som aldri ble noe av. Jeg angrer nå, jeg vil mye heller ha Noemi her enn Anna. Vi var veldig like, så vi holdt sammen stort sett hele tiden. Det var en dame som inviterte anna ut på middag, vi fant ut at det var fordi de var interessert i å ha henne som utveklsingsstudent. Det virker ikke som om Anna var særlig glad for det, jeg tror hun har funnet seg for godt til rette her, i og med de ga beskjed om at oppholdet her var midlertidig! Hun åpner seg ikke for noen sjanser. De folka var kjempehyggelige! Alt hun gjør her er å lese uansett, hun har ikke gjort annet enn å være på telefon med moren sin og lese. Vi fant også ut at familien til Noemi var interessert i Anna, så Danna spurte en av lederne om det var mulig å gjøre et bytte. Vi fikk Noemi og de fikk Anna. Haha, jeg føler vi behandler de som dyr.

Senere på dagen, da Anna hadde blitt hentet, fant vi to kaninunger. De snakket om å slippe de løs igjen, men jeg håper vi kan ha de, de er kjempesøte!
Vi prøvde også å få tak i Sarah da jeg skulle ut å ri, noe som er umulig! Glen jagde henne rundt, mens han kjørte golf carten og Sarah galopperte av alle krefter rundt om kring, hahaha. Etter kanskje en halvtime var hun utslitt, men vi salet henne opp fordet, og de sa jeg skulle gi henne hardtrening. Så jeg tok en vei hvor biler nesten aldri er, og hvor det er lett og se om det kommer noen, og prøvde å løpe henne så mye som mulig. Da vi kom til enden og skulle snu, galopperte vi nesten hele veien tilbake. Fy fader så herlig! Forreseten; Danna ser etter en hest! Hun har satt inn noen bud, og vi skal prøveri ei hoppe en dag, gleder meg veldig!

Legger inn bilder av kaninungene senere.

Her er et bilde av meg og Kalyn fra kampdagen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar