tirsdag 4. august 2009

2 weeks

3 august 2009

2 uker har gått allerede…
I dag tidlig dro jeg og Danna for å møte områdepresentanten min Paul. Danna hadde en time hos legen, så vi møtte de i Warner Robins halv ti. Paul har også en utvekslingsstudent fra Tyskland. Det var også en annen fyr fra Mexico der, og hans engelsk var 1000 ganger verre enn min. Han visste ikke hva Danna spurte om når hun sa ”How long have you been here?”, haha. Vi spiste kjempedeilige dounuts, har aldri smakt maken! Snakket også litt med gutten fra Tyskland, Simon. Simon hadde kommet dagen før, så det var første dagen hans her. Hvor lenge han fra Mexico hadde vært her, visste han ikke selv en gang… Var egentlig litt koselig å få hilse på dem, Paul var kjempehyggelig, når Danna skulle til legetimen, tok han oss andre med på en liten biltur i byen, han viste oss også ”Air Force something”. Etter en time var Danna fortsatt ikke ferdig, så vi dro til Wal-Mart, men rakk ikke mange skrittene der før Danna ringte og sa hun var ferdig. Danna og jeg møtte Glen for å spise lunsj. Da vi var ferdige dro jeg og Danna til et kjøpesenter. Det var ikke så stort, men selv et så lite kjøpesenter hadde ”Victoria Secret”. Danna og jeg tok turen innom Wal-Mart igjen, da vi måtte kjøpe litt mat. Ellers har jeg sett på en film ”Another girl from Broclyn”, tror jeg den het. Synes den var veldig bra, jeg vet at Grethe ville likt den! Har puslet litt på ”World’s smallest puzzle”, men har mye igjen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar