onsdag 5. august 2009

Løp for livet

4 august 2009.

I dag dro Danna og jeg til skolen min for å registrere meg. Jeg valgte også fag. Dessverre hadde de bare drittfag som jeg hater! Jeg som gleda meg til teatertimer og sang… men selvfølgelig skal det gå i dass, når jeg har store forventninger. Jeg får heller se hvilke klubber de tilbyr, han sa noe om en teatergruppe og en med musikk. Da vi kom hjem så jeg på ”Perfect Stranger” en rimelig bra film. Jeg kommer til å bli filmekspert når jeg kommer hjem Danna og Glen dro av gårde for å underskrive noen papirer for den nye trucken de har kjøpt. Senere kom Lynley bortom med noen tomater, og lurte på om jeg ville være med å bade i bassenget hennes. Så vi dro til henne for å bade. Synes det var veldig koselig å bli bedre kjent med henne! Dro hjem halv syv, og Danna og Glen kom hjem ikke så altfor lenge etter det. Jeg tok en ridetur med MissSarah, og jeg tenkte jeg kunne gå den stien hvor et tre har falt over, og at hvis jeg dukket ville jeg akkurat klare å komme under treet, men neida, litt for sent oppdaget jeg at det ikke ville gå, mens Sarah fortsatte å gå, reiste jeg meg opp og tok tak i treet, og vips var ikke muldyret under meg lenger. Det som var det verste var at Sarah begynte å løpe, ja, hun løp hele veien hjem, og forbi huset, ut på hovedveien, over til Lynley… Heldigvis fikk Glen tak i henne, og Danna fikk tak i meg, haha, så jeg satt meg på henne, galopperte rundt furutrærne, og kom hjem igjen. Jeg tok en dusj, og Danna og jeg puslet litt på det store puslespillet med knøttsmå brikker…

3 kommentarer:

  1. Jeg får et sånt "tegneserie"-bilde i hodet, når jeg ser for meg deg hengende i et tre, mens muldyret suser av sted! xD
    Hva slags fag hadde de?

    SvarSlett
  2. Dårlige.
    Mest Science.
    jeg valgte de tre fagene jeg måtte ha, Matte, Geografi og Samf.
    Så valgte jeg Engelsk, world economic eller noe, og tegning på data (arkitektting)...

    SvarSlett
  3. Dårlige.
    Mest Science.
    jeg valgte de tre fagene jeg måtte ha, Matte, Geografi og Samf.
    Så valgte jeg Engelsk, world economic eller noe, og tegning på data (arkitektting)...

    SvarSlett