fredag 24. juli 2009

Walking in the woods

Dag 4

23 juli 2009.

Vel, dagen begynte med en liten tur i Golf Carten for Porters skyld, sidne han elsker det. Så måtte jeg og Danna gå over til naboen for å se etter dyra, siden naboen er bortreist. Da vi var ferdige der dro vi til byen! Først tok vi en tur innom en kinarestaurant, hvor Glen møtte oss. Vi spiste lunsj, men vil heller si det var en middag for tre!
Etterpå dro jeg og Danna til Goodwill som er som Fretex. Selger brukte klær for rundt 1 dollar osv. Der kjøpte jeg mange klær jeg kan bruke til farmen!
Vi dro også innom Wallmart, et stort senter, akkurat som Obs, hvor de har alt mulig, bare at denne var mye større! Vi kjøpte mat, så dro vi hjem igjen. Jeg tok en ridetur på Miss Sarah, det var kjempekoselig! Mordy (den ene hunden), løp ved siden av. Det er så herlig å kunne ri hvordan du vil, hvor du vil og hvor lenge du vil! Føles nesten som om hun er min. Og skal si dere, muldyr er ikke langt fra hester!

Da jeg kom hjem igjen var faren til danna på besøk, men bare en kort visitt. Vi hilste, og så måtte han dra igjen. Vi spiste middag, og senere så vi på filmen ”Seven Pounds”, med Will Smith. Den anbefaler jeg, den var utrolig bra!

Deretter var det sengetid…

Her er et bilde av stua, og lille Porter

2 kommentarer:

  1. Det høres skikkelig gøy ut i grunn! :D
    Innen et år er omme, kan du sikkert alt om dyrestell. Hihi :))
    Du får nok mat eller? xD

    SvarSlett
  2. Serr!
    Kommer til å savne deg Stine!
    håper du koser deg! ^^

    SvarSlett