onsdag 22. juli 2009

A new beginning

Dag 1
21 juli 2009



I dag har vært en lang dag. Reisen varte rundt 15 timer, og det er lenge når man reiser alene og er livredd for fly.
Tilslutt fant jeg Danna på flyplassen i Atlanta og så fort jeg fant bagasjen min dro vi hjemover.
Vi fant ut at vi skulle ha noe å spise, så vi dro innom en Junk Food restaurant.
Der kom Glen for å møte oss, og han hadde kjøpt en blomsterbukett til meg! Han er veldig tullete, så etter hvert som engelsken er øvd inn skal han nok få igjen.
det burde kanskje ringe en varselsbjelle når vi allerede spiser Junk Food, men jeg må innrømme at det var veldig godt!
Jeg skal fortelle en ting, Amerikanere er akkurat som dere tror de er. Da vi stod i køen for å få maten, var det en dame som begynte å snakke med oss. Hun fikk vite jeg var fra Norge, og hun ble nesten overlykkelig og kom mot meg. Jeg tok hånden ut for å hilse, men det var ikke godt nok for henne, nei, hun omfavna meg med en stor klem og snakket til meg som om jeg skulle ha kjent henne i årevis.
Jeg visste ikke helt hva jeg hadde bestilt, men fikk sjokk når jeg så hvor mye det faktisk var. Satt med dårlig samvittighet hele tiden for hver friterte kyllingbit jeg puttet i munnen, dette må IKKE bli en vane!
Da vi var ferdig dro vi til mitt nye hjem. De viste meg rundt i huset, og hvor jeg skulle sove.
Glen tullet hele tiden med at jeg skulle sove i stallen, og der de oppbevarte alt utstyret deres, haha.
Jeg hilste på alle dyra, og Danna tok meg med på en tur med Golf-Carten, vi prøvde å se etter hjorter eller kalkuner, men det var lite å se. Jeg gikk til sengs rundt halv ti, da jeg var helt gal etter litt søvn… Jeg tenkte nok mange rare tanker da, om hva jeg hadde gått med på, og hva i all verden jeg hadde tenkt med, men at det forhåpentligvis ville bli bedre de neste dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar